G Goxx #1 Medlem · V Götaland · 41 inlägg 31 jul 2023 13:35 Goxx Medlem V Götaland 41 inlägg 31 jul 2023 13:35 #1 Hej Någon som har erfarenhet av att reparera eller kanske snarare byta ut rotting i möbler? Vi älskar våra köksstolar men nu måste vi göra något åt ryggstöden, se bilder. Tips mottages tacksamt! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Redigerat: 2023-07-31
Hej Någon som har erfarenhet av att reparera eller kanske snarare byta ut rotting i möbler? Vi älskar våra köksstolar men nu måste vi göra något åt ryggstöden, se bilder. Tips mottages tacksamt!
H heimlaga #2 Medlem · Österbotten · 11 447 inlägg 1 aug 2023 22:11 heimlaga Medlem Österbotten 11 447 inlägg 1 aug 2023 22:11 #2 Folk som kan det byter rottingflätverket på rutin. Jag har aldrig gjort det så jag kan inte berätta exakt hur de gör.
Folk som kan det byter rottingflätverket på rutin. Jag har aldrig gjort det så jag kan inte berätta exakt hur de gör.