21 416 läst ·
34 svar
21k läst
34 svar
Repar biltvätt med borstar lacken?
Yeeeessss, torrt och fint väder med strax under nollan, jag drar till Volvo och tvättar bilen, har ju både bonus samt rabatt på tvätt att spendera. 

Gaaaahhhh, kommer hem och ser att min känsla från inne i tvätten stämde, sidoborstarna gick för långt ifrån bilen på båda sidorna med otvättade fläckar i A4 format.

Fotade så gott det gick, får åka förbi och gnöla efter jobbet idag.
Gaaaahhhh, kommer hem och ser att min känsla från inne i tvätten stämde, sidoborstarna gick för långt ifrån bilen på båda sidorna med otvättade fläckar i A4 format.
Fotade så gott det gick, får åka förbi och gnöla efter jobbet idag.
En vanlig snabb ”smutstvätt” så lägger man med fördel på en alkalisk avfettning, antingen med spruta eller med en foam lance, sen tar man högtrycken.Rkarlsson skrev:
Om man tvättar ofta så behövs knappt det =)F fsn skrev:
Men ja, jag har själv flaskor preppade för helgtvätten så det bara är att skruva på sprutan.
Blev inget i helgen av förklarliga själ (storm)
Fick ny tvättkod utan bekymmer, nytt försök när vädret bestämt sig.FredrikR skrev:
Yeeeessss, torrt och fint väder med strax under nollan, jag drar till Volvo och tvättar bilen, har ju både bonus samt rabatt på tvätt att spendera.
Gaaaahhhh, kommer hem och ser att min känsla från inne i tvätten stämde, sidoborstarna gick för långt ifrån bilen på båda sidorna med otvättade fläckar i A4 format.
Fotade så gott det gick, får åka förbi och gnöla efter jobbet idag.![]()
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden