Hej
Jag har en repa på min nya metalldör (entredörr) som jag ville måla men vet inte hur. Den är inte djup, men den syns.
Jag har originalfärg och har redan provat att måla den med tun pensel men lyckas inte.
Finns det ngn trick eller tips hur man målar den.
PS den är cirka 15 cm lång men jätte tunn.
Som att ngn avsiktig drog metall nyckel eller liknande föremål över dörren.