Hej

Jag har en repa på min nya metalldör (entredörr) som jag ville måla men vet inte hur. Den är inte djup, men den syns.
Jag har originalfärg och har redan provat att måla den med tun pensel men lyckas inte.
Finns det ngn trick eller tips hur man målar den.
PS den är cirka 15 cm lång men jätte tunn.
Som att ngn avsiktig drog metall nyckel eller liknande föremål över dörren.
 
Välkommen till forumet.

Bilder brukar underlätta.
Vad är det för metall?
Vad är det för färg?
Är det rispa i själva metallen eller är det bara färgen som är borta?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.