Hej jag har försökt rengöra på vad jag tror ör Ikeas lillviken vattenlås i köket. Men den lilla gula proppen droppar. Verkar inte som man kan sätta den så mycket fel så ja antar jag har monterat tillbaka den korrekt. Kan O-ringens bli gammal o sliten ? Kan de hjälpa o byta mot ny tro ?
Tack för svar . Verkar ha löst tillfälligt genom att sno ett gummiband runt så den ligger tillsammans med oringen . Verkar som det hjälpte . Har både rengjort o smort med diskmedel innan men nu verkar de som sagt som de håller .
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.