Fick till mig att fasaden var för skadad för att bara måla om utan nästa renovering blir panelbyte.
Men frågan är när är det dags? Stående panelen är skadad längst ner sen så har vissa lossnat en bit från läkten bakom (vad det ser ut som) ovanför vänster fönster

Har ingen möjlighet att riskfritt göra denna byte själv utan blir att anlita någon isåfall

Är helt färsk. Vad tycker ni?
 
  • Skadad stående panel på en husfasad omkring fönster med tecken på slitage och lossning vid basen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.