Fick till mig att fasaden var för skadad för att bara måla om utan nästa renovering blir panelbyte.
Men frågan är när är det dags? Stående panelen är skadad längst ner sen så har vissa lossnat en bit från läkten bakom (vad det ser ut som) ovanför vänster fönster
Har ingen möjlighet att riskfritt göra denna byte själv utan blir att anlita någon isåfall
Är helt färsk. Vad tycker ni?