Hej!
Behöver jag sätta renoveringsgips på väggarna i ett kök där väggarna består av blåbetong, såvida väggarna är raka efter att jag har rivit ner det gamla köket? Eller blir det alltid lättare att bygga upp det nya köket med renoverings gips på plats? Vilket är då lättast att skruva eller limma fast gipsen?
mvh
Henek