Renoveringen började med att bygga badrummet i Sketchup efter riktiga mått och badrumsmöbler. Sketchup har varit till stor nytta, då jag har kunnat se i förväg om möbler fick plats och vart de skulle stå, även hur mycket jag skulle flytta på ena väggen.

Du kan läsa blogginlägget här: Renovering av vårat badrum

J
Fint Danne- Hur många timmar tror du är nedlagt på badrumsbygget?

Jönas skrev:
Fint Danne- Hur många timmar tror du är nedlagt på badrumsbygget?
Svårt att uppskatta arbetstiden. Började riva i maj månad och februari var det klart mer eller mindre. Fick riva precis allt, regla om hela golvet och snedtaket för cc30 mellan reglarna. Renoverade hela övervåningen samtidigt och jobbade inte enbart med badrummet hela tiden. Kommer att lägga ut bilder från resten av renoveringen på övervåningen senare.

Wow, tjusigt!

hur ofta använder du ditt neonljus i badrummet? hehe

Riktigt snyggt! Var också inne på mörka plattor i mitt badrumsbygge, dock e vårt badrum för litet för så mörka plattor, tycker en dock att det e riktigt snyggt! Bra jobbat!

S
Problem med pundare? Det blåa ljuset påminner om offentliga toaletter som har blått ljus för att hålla pundare borta. :)

DanielF skrev:
Problem med pundare? Det blåa ljuset påminner om offentliga toaletter som har blått ljus för att hålla pundare borta. :)
Byter jag färg blir det genast tillhåll för pundare på våran toalett, som ligger långt ut på landet. =)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.