Hej,
Håller på att renovera köket och korridoren i lägenheten (Huset från 1889), lite frågor frågor:
-Golvet är det furu eller gran? Plankorna är 110mm breda. Bild 1 är från Vardagsrummet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
-Köksbilden, som ni kan se har köket varit två rum innan och det har funnits en vägg i mitten av rummet, detta behöver nu fixas till. Så är hälften av rummet höjt vilket ställer till det med ett lager plank antagligen pga dåligt golv. Hur hade ni löst det? Det är 13 mm skillnad.
-Är det någon som har tips på vart man kan få tag i gamla trägolv i Göteborgsregionen?
Tack på förhand!