Ja men det är ju så, när man river gammalt skit, så dyker det upp andra problem.......det har det gjort här hemma hos mig. Jag har hållit på i två år, sporadiskt, sen jag flyttade in i mitt gamla 1800-talshus. Jag kämpar med onda makter i mitt hus, verkar det som. Bara jävelskap hela tiden....vad jag än gör.....men jag ger mig inte. Jag fortsätter tills jag blir färdig, om det så ska kosta mig hälsa och välstånd....jag är envis som tusan.....Men håll med om att det är kul, i alla fall att renovera gamla hus....jag älskar det, annars skulle jag gett upp för länge, länge sen....kram kram
Klicka här för att svara


