Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi har en trappa byggd 1955 som sett sina bästa dagar. Dessvärre är det omöjligt att få tag i någon som kan hjälpa mig att riva och bygga en ny. Vi har därför diskuterat att renovera den. Har knackat bort allt löst ytskikt och pulvriserad betong. Det som är kvar verkar helt stumt och stabilt.
Min fråga är om det är en god idé att renovera. Planen är att bygga en form, pensla på rikligt med primer, klippa till armeringsnät och gjuta nytt ytskikt (ca 3-8cm).
Klicka här för att svara
