1 640 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Renovera Trappa!
Har en trappa som är helt klädd med nålfilt, både på sätt och plansteg.
Jag vägrar att slipa och ta bort nålfilten, har försökt men det är ju hur mycket jobb som helst.
Går det inte att låta nålfilten sitta kvar och lägga laminatgolvet ovanpå alltihopa?
Det kanske kan fungera som ljuddämpare eller vad tror Ni?
Kan detta gå? Jag är ingen man som frågar detta, men det har Ni kanske redan förstått!
Jag vägrar att slipa och ta bort nålfilten, har försökt men det är ju hur mycket jobb som helst.
Går det inte att låta nålfilten sitta kvar och lägga laminatgolvet ovanpå alltihopa?
Det kanske kan fungera som ljuddämpare eller vad tror Ni?
Kan detta gå? Jag är ingen man som frågar detta, men det har Ni kanske redan förstått!
Vi ersatte nålfilten med plastmatta som ser ut som gamla rustika ekplankor. Trappnosen var av ek och fick naturligtvis sitta kvar. Vi blev supernöjda med resultatet och trappan är väldigt behaglig att gå i, inte speciellt hal heller.
Nästan alla kommenterar trappan och tycker att den är snygg. T.o.m. snickare tror att vi klätt hela trappen med riktigt trä...!
Nästan alla kommenterar trappan och tycker att den är snygg. T.o.m. snickare tror att vi klätt hela trappen med riktigt trä...!
Klicka här för att svara