Vi har köpt en bostadsrätt som behöver renoveras. Golv, dörr, dörrkarmar , lister, kök etc.
Alla väggar måste dock inte göras om just nu.
Vi funderar lite i vilken ordning man bör börja, golv först t.ex. sedan dörrkarmar kanske ?
Jag tänkte att annars blir det kanske svårt att få till dörrfodret ner mot golvet om man inte tar golvet först t.ex.