Hej gott folk!
Jag har kikat runt efter hur jag ska laga min källartrappa och putsade vägg, men hittar inge riktigt svar.
Jag provade laga ett steg förra sommaren men de höll inte alls under vintern sprack det och lossande bitar. bifogar lite bilder.
Jag har ingen aning vad för typ av betong eller puts det är och som jag har förstått så är det relevant vid lagning.
Jag har kikat runt efter hur jag ska laga min källartrappa och putsade vägg, men hittar inge riktigt svar.
Jag provade laga ett steg förra sommaren men de höll inte alls under vintern sprack det och lossande bitar. bifogar lite bilder.
Jag har ingen aning vad för typ av betong eller puts det är och som jag har förstått så är det relevant vid lagning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har själv ingen större erfarenhet av reparationer men jag skulle tro att du måste ta bort det yttersta materialet för att kunna få en större yta att fästa på.
Såg nu lagningen och lägger till:
Kanske måste borra in armeringsjärn i gamla strukturen för få det att hålla ihop
Såg nu lagningen och lägger till:
Kanske måste borra in armeringsjärn i gamla strukturen för få det att hålla ihop
Klicka här för att svara