M Malinb92 #1 Medlem · 3 inlägg 21 maj 2023 22:09 Malinb92 Medlem 3 inlägg 21 maj 2023 22:09 #1 Hej! Detta är vår fina entré och trappa. Jag skulle vilja renovera den men är ny på detta med renovering och hus. Men vill gärna lära mig o fixa själv. Så undrar om de går att renovera den, hur skulle ni gjort, material med mera? Tack snälla! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #entre #renovera #trapp #trappa #trappor
Hej! Detta är vår fina entré och trappa. Jag skulle vilja renovera den men är ny på detta med renovering och hus. Men vill gärna lära mig o fixa själv. Så undrar om de går att renovera den, hur skulle ni gjort, material med mera? Tack snälla! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder