Hej på er!

Jag ska renovera vår entretrappa som är gjord i betong.
Den har varit målad, men det är ju ingen vaker syn nu.
Jag hade tänkt att jag skulle lägga klinkers på den, men så råkade jag
komma in på denna sida http://www.duracoat.se/duratrapp.html
Man limar typ på sjösten som blir både frostsäkert och slitstarkt
Jag tyckerd det låter bra men jag vill veta om någon har erfarenheter av detta.

/Lars
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.