Jag har ett garage på ca 25m2 med betonggolv som ser bedrövligt ut. Jag planerar att snygga till golvet och på sikt inreda garaget och då kommer det dels bli klinker och dels parkett på delar av befintligt betonggolv.
Men hur går jag bäst till väga? Jag skulle ju kunna flytspackla allt men det blir rätt dyrt. Kan jag köra finbetong eller finns det något enklare sätt? Se bild!
Jag har också en golvbrunn i garaget jag planerar att sätta igen. Men röret som golvbrunnen ansluter till går vidare till andra golvbrunnar som ska vara i bruk. Hur sätter jag enklast igen en golvbrunn utan att påverka funktionen i röret under?
Men hur går jag bäst till väga? Jag skulle ju kunna flytspackla allt men det blir rätt dyrt. Kan jag köra finbetong eller finns det något enklare sätt? Se bild!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har också en golvbrunn i garaget jag planerar att sätta igen. Men röret som golvbrunnen ansluter till går vidare till andra golvbrunnar som ska vara i bruk. Hur sätter jag enklast igen en golvbrunn utan att påverka funktionen i röret under?
Kom du fram till en bra lösning? 😊K klub skrev:Jag har ett garage på ca 25m2 med betonggolv som ser bedrövligt ut. Jag planerar att snygga till golvet och på sikt inreda garaget och då kommer det dels bli klinker och dels parkett på delar av befintligt betonggolv.
[bild]
Klicka här för att svara