L ledighetskommiten #1 Medlem · 376 inlägg 24 jun 2004 13:07 ledighetskommiten Medlem 376 inlägg 24 jun 2004 13:07 #1 Du behöver inte förbereda någonting, men allt du inte gör måste entreprenören göra och du därmed betala. Det du lämpligen kan göra själv är att spackla väggar och golv samt se till att all inredning är uttagen. (För övrigt tycker jag det är klokt att ha plastmatta på övervåningen, även om jag troligen ej får igenom det för min fru.) Priser vågar jag inte gissa, men är underarbetet riktigt gjort bör de klara det lätt på en dag.
Du behöver inte förbereda någonting, men allt du inte gör måste entreprenören göra och du därmed betala. Det du lämpligen kan göra själv är att spackla väggar och golv samt se till att all inredning är uttagen. (För övrigt tycker jag det är klokt att ha plastmatta på övervåningen, även om jag troligen ej får igenom det för min fru.) Priser vågar jag inte gissa, men är underarbetet riktigt gjort bör de klara det lätt på en dag.
M marten70 #2 Medlem · 74 inlägg 1 jul 2004 12:31 marten70 Medlem 74 inlägg 1 jul 2004 12:31 #2 Men det är skit när det efter två år börjar spricka i skarvarna!!
N norrlandshus_sthlm #3 Medlem · stockholm · 483 inlägg 1 jul 2004 12:51 norrlandshus_sthlm Medlem stockholm 483 inlägg 1 jul 2004 12:51 #3 tarkett optima 5,4m2 inklusive fallspackling, rivning, kontaktlimning runt brunnen :-X och etablering, avetablering 4800+ äcklig skatt tidsåtgång 2dar ....inte arbetstid...torkning och sånt också jue
tarkett optima 5,4m2 inklusive fallspackling, rivning, kontaktlimning runt brunnen :-X och etablering, avetablering 4800+ äcklig skatt tidsåtgång 2dar ....inte arbetstid...torkning och sånt också jue