Du behöver inte förbereda någonting, men allt du inte gör måste entreprenören göra och du därmed betala. ;)

Det du lämpligen kan göra själv är att spackla väggar och golv samt se till att all inredning är uttagen.

(För övrigt tycker jag det är klokt att ha plastmatta på övervåningen, även om jag troligen ej får igenom det för min fru.)

Priser vågar jag inte gissa, men är underarbetet riktigt gjort bör de klara det lätt på en dag.
 
Men det är skit när det efter två år börjar spricka i skarvarna!!

 
tarkett optima 5,4m2 inklusive fallspackling, rivning, kontaktlimning runt brunnen :-X och etablering, avetablering 4800+ äcklig skatt

tidsåtgång 2dar ....inte arbetstid...torkning och sånt också jue
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.