Hej,
Håller på och installerar uttag i huset och har fasta ringar i de uttagen som är inmurade i väggen.
Har packat upp en del och helt plötsligt ser jag att på vissa så är infästningen förskjuten några grader mot vad jag är van vid. Dvs skruven på antingen 12-6 eller 3-9.
Är detta normalt? Som ni ser på bilden nedan så har dom samma artikelnummer, skiljer 2mån på tillverkningen.
Håller på och installerar uttag i huset och har fasta ringar i de uttagen som är inmurade i väggen.
Har packat upp en del och helt plötsligt ser jag att på vissa så är infästningen förskjuten några grader mot vad jag är van vid. Dvs skruven på antingen 12-6 eller 3-9.
Är detta normalt? Som ni ser på bilden nedan så har dom samma artikelnummer, skiljer 2mån på tillverkningen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoverare
· Kalmar län
· 2 600 inlägg
Det verkar som att de är knas. Har precis köpt hem massor av Renova och allt är som det brukar med hålen.
Renoverare
· Kalmar län
· 2 600 inlägg
Har du fast ring i mer än 15 % av dosorna? Med skruvbar ring spelar det ju inte någon roll om du vill slippa omaket att byta.
Klicka här för att svara