Står i begrepp att renovera matrummet och skulle därmed vilja ha dimmer till takbelysningen men eftersom rummet är ganska stort och man "naturligt" kan komma in från två håll i rummet så vore det ju även bra med trappfunktion för att kunna tända eller släcka från båda hållen. Är det någon som vet om Schneiders Renova dimmer https://www.elbutik.se/product.html/schneider-renova-dimmer-rc-370w-bp är möjlig att trappkoppla?

Jag hittar inget i specifikationerna och det är ju inte så vanligt med vriddimmer som har trappfunktion?

Bästa svaret

Skulle nog vilja påstå att de flesta dimmers som finns på marknaden idag har trapp-funktion.
Läser du lite noggrannare i din länk så hittar du att den också kan trappkopplas.

• Gilla
Maledictus
  • Laddar…
snaggletooth snaggletooth skrev:
Skulle nog vilja påstå att de flesta dimmers som finns på marknaden idag har trapp-funktion.
Läser du lite noggrannare i din länk så hittar du att den också kan trappkopplas.
Tack för svar. Ibland får man ju skämmas. Jag läste om dimmern på Schneiders hemsida utan att hitta informationen men när jag skulle länka till dimmern så sökte jag bara upp den på Elbutik (utan att läsa på) men där stod det ju klart och tydligt. Skämskudde på.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.