Hej!
Har rengjort trallen på verandan för första gången med en kärcher terasstvätt med roterande borste
Generellt sett mycket lätt och effektivt i det stora hela, men jag har nu när det börjar torka flertalet ringar jag ej förstår mig på. Vad exakt kan jag gjort för fel?
Har rengjort trallen på verandan för första gången med en kärcher terasstvätt med roterande borste
Generellt sett mycket lätt och effektivt i det stora hela, men jag har nu när det börjar torka flertalet ringar jag ej förstår mig på. Vad exakt kan jag gjort för fel?
Ok!MugAssMaz skrev:
Min tanke är att jag rört den för snabbt längst med trallen, på ett ställe där jag istället rörde över trall istället för längstgående är det värre ( även samma plats jag blev trött i ryggen i slutet och nog gick snabbare än vanligt
Det ser ju ut som smuts är kvar?
Det är bangkiraiA AndersS skrev:
Mailade kärcher som kollade bilderna och nämnde att jag gått runt för långsamt, jag ska göra det en gång till i snabbare tempo med komtinuerlig rörelse, kvarvarande ringar försvinner sedan med tiden pga sol/väder
Okej jag gav det ett försök till, kärcher kem woodcleaner med sprutan, vänta 20min sen på med terasstvätten. Tycker det ser mycket bättre ut blött än gången innan, tar nya bilder när det torkat
Såg till att kolla ett par videos innan och inte stanna till någonstans
Såg till att kolla ett par videos innan och inte stanna till någonstans
Hur ofta skall man byta munstycken till altantvätt
Klicka här för att svara