Hej!
Vad är era erfarenheter av de bägge maskinerna? Spontant verkar väl PCL4 bättre om man utöver högtrycket även skrubbar med roterande borstar?

Kärcher PCL4

Kärcher Terasstvätt
 
  • Gilla
dkhansson
  • Laddar…
Bump

Ingen alls som prövat den ena eller den andra?
 
Bump
 
  • Gilla
svannis
  • Laddar…
F
Har pcl 4 samt Nilfisks motsvarighet till T- racer. PCL 4 är överlägset bäst.
 
Mycket nöjd men inköpet av PCL4.

har en 18 år gammal trall som jag tror inte fått så mycket omvårdnad. Har ett vanligt terrasstillbehör till högtryckstvätten men den bet inte på denna Ingroda smutsen.

Pcl:en gjorde ett utmärkt jobb. Borstade ut lite medel som fick verka i 10 min sedan gick jag på maskinen. Är jättenöjd med resultatet.
 
  • Renoverad trädäck halvvägs rengjord visar skillnad mellan smutsiga och rena ytor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
JensanB och 3 till
  • Laddar…
Stefan35 Stefan35 skrev:
Mycket nöjd men inköpet av PCL4.

har en 18 år gammal trall som jag tror inte fått så mycket omvårdnad. Har ett vanligt terrasstillbehör till högtryckstvätten men den bet inte på denna Ingroda smutsen.

Pcl:en gjorde ett utmärkt jobb. Borstade ut lite medel som fick verka i 10 min sedan gick jag på maskinen. Är jättenöjd med resultatet.
Snyggt! Vilket lyft!
 
Hej, har precis köpt en PCL4 och är rätt nöjd med resultatet, på bilden syns gränsen tydligt, dvs undre delen av bilden är åtgärdad och har torkat.
 
  • Träaltan delvis rengjord med PCL4, undre del ljusare och renare, gräns synlig mot obehandlad del.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Stefan35
  • Laddar…
Z
PCL4 är outstanding
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.