Mycket nöjd men inköpet av PCL4.
har en 18 år gammal trall som jag tror inte fått så mycket omvårdnad. Har ett vanligt terrasstillbehör till högtryckstvätten men den bet inte på denna Ingroda smutsen.
Pcl:en gjorde ett utmärkt jobb. Borstade ut lite medel som fick verka i 10 min sedan gick jag på maskinen. Är jättenöjd med resultatet.
har en 18 år gammal trall som jag tror inte fått så mycket omvårdnad. Har ett vanligt terrasstillbehör till högtryckstvätten men den bet inte på denna Ingroda smutsen.
Pcl:en gjorde ett utmärkt jobb. Borstade ut lite medel som fick verka i 10 min sedan gick jag på maskinen. Är jättenöjd med resultatet.
Snyggt! Vilket lyft!Stefan35 skrev:
Mycket nöjd men inköpet av PCL4.
har en 18 år gammal trall som jag tror inte fått så mycket omvårdnad. Har ett vanligt terrasstillbehör till högtryckstvätten men den bet inte på denna Ingroda smutsen.
Pcl:en gjorde ett utmärkt jobb. Borstade ut lite medel som fick verka i 10 min sedan gick jag på maskinen. Är jättenöjd med resultatet.
Klicka här för att svara

