Hej!

Jag har precis fått klart mitt uterum som har partier med energiglas.
När solen går ned så ser rutorna flammiga ut och om man går nära och tittar så
ser man på vissa ställen en brunfärgad hinna på glaset. Är det tennoxiden man ser?

Vore tacksam om någon har några ideer om vad det beror på och hur man ev. skulle kunna få bort det.

Hälsningar
Magnus
 
Prova med T-röd , outspett.eller Du kan ochså prov med keramikhällsmedel.
Jan
 
Hej igen!

Tack för svaren, jag ska handla och prova.

Trevlig sommar!
Magnus
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.