Hej!
Jag har precis fått klart mitt uterum som har partier med energiglas.
När solen går ned så ser rutorna flammiga ut och om man går nära och tittar så
ser man på vissa ställen en brunfärgad hinna på glaset. Är det tennoxiden man ser?
Vore tacksam om någon har några ideer om vad det beror på och hur man ev. skulle kunna få bort det.
Hälsningar
Magnus