Är det någon som vet vad som är bäst att använda vid rengöring av gummirullarna på ett matarverk.

Dom tar inte tag i virket så bra längre, sitter lite spån och damm på dom som jag skulle vilja få bort och öka friktionen.




/Lejon
 
T-röd och trasa, löser upp kådan.

Protte
 
prototypen skrev:
T-röd och trasa, löser upp kådan.

Protte
Det löser säkert problemet.Ska höra med rn granne som arberar på tryckeri vad dom använder för att rengöra gummivalsarna med.Återkommer i morgon.
 
Sprit brukar tyvärr verka uttorkande i längden på gummirullar och liknande. Har tyvärr inget bättre förslag.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.