3 455 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Remsor i hörn.
Sätt hellre för många remsor än för få. Det är inte alls roligt om väggar eller tak spricker efter ett halvår.
som ovan, men jag köper även nån byggsilicone som man kan måla på och kör i hörn som avslut efter att jag spacklat klart...
får man en jämnare böj i hörnet, inte en skarp 90 graders... lättare att tapetsera hörn och måla... + att det garanterat inte spricker upp
får man en jämnare böj i hörnet, inte en skarp 90 graders... lättare att tapetsera hörn och måla... + att det garanterat inte spricker upp
Klicka här för att svara