57 560 läst ·
247 svar
58k läst
247 svar
Rekommendera en skruvdragare...
Jag gissar på att du kommer att bli väldigt nöjd! 
Jag fick min dagen efter när jag köpte min därifrån (beställde på morgonen).
Ja bälteskrok är guld värt! Till och med min humpe-klumpe festool har ju faktiskt bälteskrok.
Den är väldigt kort faktiskt dessutom. Av någon märklig anledning så har jag faktiskt en jämförelsebild med bla den maskinen. Japp jag är nördig.
Jag fick min dagen efter när jag köpte min därifrån (beställde på morgonen).
Ja bälteskrok är guld värt! Till och med min humpe-klumpe festool har ju faktiskt bälteskrok.
Den är väldigt kort faktiskt dessutom. Av någon märklig anledning så har jag faktiskt en jämförelsebild med bla den maskinen. Japp jag är nördig.
Redigerat:
Fortfarande inte ett ljud från toolab om skruvdragaren ...:S
Inget mail, ingen uppdatering på ordersidan, inget kollinummer.
Av allt att döma är den inte ens nedpackad i någon kartong.
Alt så är företaget konkursmässigt och ägaren på väg till Thailand med mina 2200:- :@
Jag hoppas dom sätter lite fart nu, när man beställt något nytt är man ju så j**** sugen.
Inget mail, ingen uppdatering på ordersidan, inget kollinummer.
Av allt att döma är den inte ens nedpackad i någon kartong.
Alt så är företaget konkursmässigt och ägaren på väg till Thailand med mina 2200:- :@
Jag hoppas dom sätter lite fart nu, när man beställt något nytt är man ju så j**** sugen.
Hmmm, du får inte göra mig orolig. Beställde och kortbetalade en GCM 8 SJ i fredags och det står bara beställning mottagen inne på "Mina sidor".
Jag fick iofs en orderbekräftelse direkt efter ordern var lagd.
Är det ett sign att "Telefon: Tillfälligt ur funktion" står längst ner på sidan?
Bara det inte är Kameragrabbarna som startat upp i ny bransch, kör seriöst ett tag för att bygga förtroende och sen drar till karibien och lapar pina colada
Jag fick iofs en orderbekräftelse direkt efter ordern var lagd.
Är det ett sign att "Telefon: Tillfälligt ur funktion" står längst ner på sidan?
Bara det inte är Kameragrabbarna som startat upp i ny bransch, kör seriöst ett tag för att bygga förtroende och sen drar till karibien och lapar pina colada
Redigerat:
Man ska googla före, inte efter en beställning: :@
http://www.rejta.se/omdome/721129/Toolab+verktyg+i+Kungsbacka+AB
http://www.rejta.se/omdome/721129/Toolab+verktyg+i+Kungsbacka+AB
På denna omdömessida kan man däremot inte se något illavarslande ...
http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?ftgid=9688
http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?ftgid=9688
Jag har bara handlat av Toolab en gång, men då skötte de sig mycket bra. Förskottsbetalade med Mastercard, och pengarna drogs på stubinen, men produkten hade jag efter virka en vecka. Jag visste vid beställningen att det skulle ta cirka en vecka, då de meddelade detta via mail (svarade omgående på frågor).
Handlat några gånger hos dem, aldrig varit några problem, tvärtom så skötte de mina lite mera besvärliga ärenden smidigt så någon bluff-firma är de definitivt inte. Men det var ett år sedan jag handlade där sist så läget kan ha ändrats sen dess.
Medlem
· Västra Götaland
· 2 564 inlägg
Jag har handlat av Toolab och det har funkat jättebra. Jag hade även "besvärliga" frågor som dom svarade snabbt och bra på. Hoppas verkligen inte att "kamerakillarna" köpt upp dom.
