Jag gissar på att du kommer att bli väldigt nöjd! :)

Jag fick min dagen efter när jag köpte min därifrån (beställde på morgonen).

Ja bälteskrok är guld värt! Till och med min humpe-klumpe festool har ju faktiskt bälteskrok. ;)

Den är väldigt kort faktiskt dessutom. Av någon märklig anledning så har jag faktiskt en jämförelsebild med bla den maskinen. Japp jag är nördig. :cool:

• DSCN0999.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Mikael_L
Jodå, men nörderi "lönar sig".
Nu är du ju skruvdragarexpert. :)

Du vet väl vad dom säger:

"En expert är en person som gjort alla tänkbara misstag inom ett begränsat område"

Så jag kanske är på god väg. ;)

Mikael_L
Fortfarande inte ett ljud från toolab om skruvdragaren ...:S

Inget mail, ingen uppdatering på ordersidan, inget kollinummer.

Av allt att döma är den inte ens nedpackad i någon kartong.
Alt så är företaget konkursmässigt och ägaren på väg till Thailand med mina 2200:- :@

Jag hoppas dom sätter lite fart nu, när man beställt något nytt är man ju så j**** sugen. :cool:

Har du inte ens fått en orderbekräftelse?

Förskottsbetalade du?

Jag valde faktura, fick en orderbekräftelse direkt och hade maskinen nästa dag.

Hmmm, du får inte göra mig orolig. Beställde och kortbetalade en GCM 8 SJ i fredags och det står bara beställning mottagen inne på "Mina sidor".
Jag fick iofs en orderbekräftelse direkt efter ordern var lagd.

Är det ett sign att "Telefon: Tillfälligt ur funktion" står längst ner på sidan?

Bara det inte är Kameragrabbarna som startat upp i ny bransch, kör seriöst ett tag för att bygga förtroende och sen drar till karibien och lapar pina colada

Redigerat:
Ajdå vad kasst, verkar som att dom sköter sig om man väljer faktura men inte annars. :(

Jag har bara handlat av Toolab en gång, men då skötte de sig mycket bra. Förskottsbetalade med Mastercard, och pengarna drogs på stubinen, men produkten hade jag efter virka en vecka. Jag visste vid beställningen att det skulle ta cirka en vecka, då de meddelade detta via mail (svarade omgående på frågor).

Handlat några gånger hos dem, aldrig varit några problem, tvärtom så skötte de mina lite mera besvärliga ärenden smidigt så någon bluff-firma är de definitivt inte. Men det var ett år sedan jag handlade där sist så läget kan ha ändrats sen dess.

Mikael_L
På min mailfråga fick jag ett snabbt svar.
Dom svarade att dom väntade en ny leverans själva, typ imorgon.

Jag hoppas verkligen inte att det är något skumt på gång. Jag återanknyter med mer info så fort jag har någon.

Jag har handlat av Toolab och det har funkat jättebra. Jag hade även "besvärliga" frågor som dom svarade snabbt och bra på. Hoppas verkligen inte att "kamerakillarna" köpt upp dom.

Mikael_L
Ja nu har jag fått meddelande att dragaren är skickad och fått ett kollinummer hos dhl att spåra med.
Dhl meddelar att paket sorterats och avgått från hisings-backa ...
Hoppet ökar. :)

Du kanske får den imorgon då! :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.