Hej
Jag skall lägga nytt massivt ek-golv med vattenburen golvvärme i större delen av huset, och har kollat runt lite på olika tillverkare.
Tycker det är otroligt svårt att veta vilket golv som är bra respektive sämre... ???
Är det någon/några här på forumet som vill dela med sig av sina goda eller dåliga erfarenheter av olika tillverkas golv med eller utan golvvärme, så vore jag tacksam.
/Jonas