5 938 läst ·
35 svar
6k läst
35 svar
Rejäl 2-fas högtryckstvätt
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Det sutade med att jag köpte den bensindrivna tvätten samt en tricoflex 25m 19mm slang
Det går ta mig f-n inte att jämföra med de "leksaker" jag använt tidigare. Känns som att man kan spola bort vad som helst ungefär!
Det går ta mig f-n inte att jämföra med de "leksaker" jag använt tidigare. Känns som att man kan spola bort vad som helst ungefär!
[h=1]Får man låna denna tråden för att få en åsikt om denna "bamsetvätt"? Nima säljer denna högtryckstvätt för 20 000 ink moms. Tycker jag verkar vara ett riktigt bra pris och den verkar ju på databladet vara riktigt bra!
[/h]Artikelnummer: 3403050
Kraftfull professionell hetvattentvätt. Arbetstryck 150bar • Motor 3kW 1400rpm 3-fas • Vattenmängd 11lit/min • Max vattentemperatur 120°C • 3 cyl. kolvpump med keramiska kolvar och pumphus i mässing • Automatisk start/stopp • Termostat för utgående vatten • Tank för rengöringsmede, 0,5 liter • Dieseltank 9 liter • Motor med termovakt • Stålchassi med rostfri huv • Högtrycksslang 8m/10m • Elkabel 8m • Keminjektor • Vikt 108kg • Mått l×b×h: 940×680×870mm • Levereras med högtryckspistol och lans • Pump från välkända Annovi Reverbi.
Kraftfull professionell hetvattentvätt. Arbetstryck 150bar • Motor 3kW 1400rpm 3-fas • Vattenmängd 11lit/min • Max vattentemperatur 120°C • 3 cyl. kolvpump med keramiska kolvar och pumphus i mässing • Automatisk start/stopp • Termostat för utgående vatten • Tank för rengöringsmede, 0,5 liter • Dieseltank 9 liter • Motor med termovakt • Stålchassi med rostfri huv • Högtrycksslang 8m/10m • Elkabel 8m • Keminjektor • Vikt 108kg • Mått l×b×h: 940×680×870mm • Levereras med högtryckspistol och lans • Pump från välkända Annovi Reverbi.
Ja, det kan inte bli mer manligt, 3 kW elmotor OCH en tank med diesel! Kan man inte äga en egen långtradare med allt vad det innebär så kan man få sukta efter en dieseluppvärmd högtryckstvätt med kromdetaljer, så att man får den där truckerkänslan 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden