Igh, det såg ut verkligen ut som snöööö...! Hoppas dina växter klarade sig.


/ama
 
Hhua! Här klarde vi oss från sånt. men kallt är det. När katten kommer sommaren? Inte utan att man vråål längtar till Kreta dit vi far om 3 veckor! Garanterad sol och värme.. så då kan alla lita på att sommaren även kommer hit när vi är borta ;D
Säger det samma hoppas merparten av blommorna klarade sig. Ett annat år skedde just det... det blev inte mkt till blommor det året iaf inte riddarsporrar och andra lite "gänliga och tunna grenar" blommor...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.