Gillar min tomt. 1,4 ha, storskog på ena sidan, åker på andra. 400m till närmaste granne som plogar hos mig på vintern. Ingen bryr sig om vad jag gör hos mig.
Var ett impulsköp vi gjorde pga huset.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.