Vad är det för fel att ha stor tomt...
Sinar kassan kanske?
 
H Hybro skrev:
Vad är det för fel att ha stor tomt...
OT: Du har väl ingen stor tomt själv @Hybro?
 
Säger som Nitho-Jussi sa när han stod längst uppe på ett berg i Finnskogen där jag är född, och svepte med armen:

Allt Du ser är mitt.
 
H Hybro skrev:
Säger som Nitho-Jussi sa när han stod längst uppe på ett berg i Finnskogen där jag är född, och svepte med armen:

Allt Du ser är mitt.
OT: Mycket snack, i vårat moderna samhälle äger man bara de fastigheter man har lagfart på och din tomt är väl knappast stor?
 
Nä... Endast 0.2 hA hemmavid. Köptes av byggherren 1981 för 3000 kr.

Arrenderar större mark kring våra sommarstugor.

Hur tänker du då?
 
TRJBerg
Gillar min tomt. 1,4 ha, storskog på ena sidan, åker på andra. 400m till närmaste granne som plogar hos mig på vintern. Ingen bryr sig om vad jag gör hos mig.
Var ett impulsköp vi gjorde pga huset.
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.