Har haft det problemet ett par gånger när vi gjort stosar till avloppsluftningen. Man skall INTE ha en "kineshatt" på stosen utan kraga i plåtstosen i röret i överkant. Annars blir det kondens på undersida hatten å rinner ner på utsidan av luftningsröret.