Vi ska bygga en gästtoa under en trapp, det ska bara finnas toalett och handfat men även en liten varmvattenberedare! Ska jag ha tätskikt på golvet? Nu är det brädgolv och brädväggar, vilka material får jag använda på väggar, golv och tak? Tak och väggar ska målas medans golvet tänkte jag klinker. Hur mycket måste jag förstärka trägolvet och hur samt vad lägger man på och hur tjockt (innan flytspacklet)
Måste jag ha golvbrunn då jag ska ha en max 35l beredare.
Det är ett trähus fr sekelskiftet, är det nåt mer man ska tänka på? Är lite rädd för fukt och sånt!