2 138 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Reglar i nybygge!
Jag har hört att när man numera köper ett monteringshus från VISSA tillverkare så är alla reglar till inneväggar försedda med något slags "klick" system och att de reglar man bultar i golv resp tak har frästa urtag cc 600!? Är det så här? Verkar ju smidigt eller skall man mäta ut å spika som vanligt? Har Eksjöhus detta system??
Kanske för att lätt kunna använda 90-gips istället för 120-gips?! Det är viss skillnad på att bära en 90-skiva kontra en 120 ditoAndreasK skrev:
Kanske för att lätt kunna använda 90-gips istället för 120-gips?! Det är viss skillnad på att bära en 90-skiva kontra en 120 ditobebben skrev:
Dessutom är det ju standard nu med 900 istället för 1200:s gips på byggen, just pga ergonomin.
Klicka här för att svara