Har spenderat mycket tid med att läsa på sodan för att förbereda mig men måste nu ställa en fråga för att bekräfta hur jag tänker.

Ska sätta in nya fönster i ytterväggen och vill regla upp för dessa.
(1st ska flyttas och ett nytt)

Räcker det att regla upp som på bilden på det fönster som sitter (men anpassat för något bredare fönster).
Nuvarande fönster 90 (karmmått)

Ytterkant ska sitta 90 cm in från kanten av yttervägg.



Vägg Gavel bredd 6m
Stående reglar 45x120 cc60
Mått på fönster : höjd 13 bredd 11 (Karmmått)
Självbärande takstolar.
Snözon 1,5 (södra Göteborg)
 
  • Vägg med träpanel och isolering runt fönsteröppning, utsikt mot träd och gräsmatta. Material: Triofol polyeten.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.