2 959 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
Re: Ny antenn ??
Knepet är att signalen måste gå via boxen och in i videon för att videon ska kunna spela in. Alltså kan du inte titta på en kanal samtidigt som du spelar in en annan.labela36 skrev:
Hur du kopplar in videon står säkret i någon manual till boxen. Du kan antingen koppla via antennutgången på boxen eller via scart. I båda fallen bör du koppla i följande ordning: Antenn-Box-Video-Tv
Hoppas det klarnade något.
Det är även så här
Boxern jobbar med digitala antennsignaler
Videon jobbar med analoga antennsignaler
För att Videon ska kunna spela in måste du använda antingen den dedikerade frekvensen i boxer på antenn utgångenn (ev. måste den aktiveras) eller scartutgången
Boxern jobbar med digitala antennsignaler
Videon jobbar med analoga antennsignaler
För att Videon ska kunna spela in måste du använda antingen den dedikerade frekvensen i boxer på antenn utgångenn (ev. måste den aktiveras) eller scartutgången
Klicka här för att svara