M Mr_Smurf #1 Medlem · Västerbotten · 673 inlägg 17 nov 2004 09:02 Mr_Smurf Medlem Västerbotten 673 inlägg 17 nov 2004 09:02 #1 Det är bättre att posta i en gammal tråd än att skapa en till med samma namn.. http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Isolering;action=display;num=1097500349
Det är bättre att posta i en gammal tråd än att skapa en till med samma namn.. http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Isolering;action=display;num=1097500349