Hallo! Jag och min fru överväger att använda oss utav Rättvikshus för ett bygge, lite oklart om det blir lösvirke eller ett av deras kataloghus. Har dock väldigt lite information om hur företaget är förutom en tråd här för något år sedan.
Är det någon som använd dom för antingen sitt lösvirkeshus eller som bor i ett av deras kataloghus? Verkar vara ett relativt nystartat bolag så man är lite extra försiktig.
Tacksam för all hjälp!