Uppdatering. I november-december kom alla tre fordonen (nu alla tre avställda) tillbaka till vändzonen efter att ha stått på samfällighetens sjudygnsparkering i några månader. Plus ytterligare en NY Västtrafikmålad buss. Trodde jag skulle få hjärnblödning. Irriterat samtal till kommunen om parkeringsövervakning och till Västtrafik om ansvar för underentreprenörer. Två dagar så försvann fordonen igen och har inte synts sedan dess på någon av samfällighetens markplättar. Skönt!