B Bennyboy4ever skrev:
Hej! Kapar tråden efter en 1 timmas ring of death med den här i ett rum... Är det en råtta eller skogsmus tror ni? Parketten är 18 cm och mordvapnet är till vänster...
En liten uppdatering för er som va nyfikna: Hade en riktig man med mustasch från Anticimex här idag och bekräftade att det va en liten råtta. Härligt...
 
  • Gilla
Oldboy och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.