Skulle säga mus då, råttskit är större.
jag får göra ett tillägg. Jag säger mus om det är längden på skiten som är 6 mm. Är det diametern på skiten skulle jag nog luta mer åt råtta.
jag får göra ett tillägg. Jag säger mus om det är längden på skiten som är 6 mm. Är det diametern på skiten skulle jag nog luta mer åt råtta.
Redigerat:
Klicka här för att svara
