Medlem
· Västra Götaland
· 139 inlägg
Vi bor i en tegelvilla från 1963 med källare. För ett år sedan dränerade vi runt huset och satte isodrän.
När vi flyttade in låg det en matta direkt på betongen i ett av rummen i källaren. Besiktningsmannen sa att det inte var någon fara och vi har inte märkt av någon dålig lukt eller så.
Men undrar nu om detta är rätt sorts matta att ha i en källare? Vände på en bit av den och tyckte det såg lite ofräscht under. Är det vita saltutfällningar?
När vi flyttade in låg det en matta direkt på betongen i ett av rummen i källaren. Besiktningsmannen sa att det inte var någon fara och vi har inte märkt av någon dålig lukt eller så.
Men undrar nu om detta är rätt sorts matta att ha i en källare? Vände på en bit av den och tyckte det såg lite ofräscht under. Är det vita saltutfällningar?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Västra Götaland
· 139 inlägg
På sista bilden kan du se hur det ser ut undertill, känns som mjuk bomull.
Klicka här för att svara