Alfredo Alfredo skrev:
Enligt denna [länk] verkar det som om de ska heta 137. Verkar inte helt lätta att hitta men ebay verkar ha [länk]
Tackar. Ska se om jag hittar 12mm och köpa och prova. De behöver va lite längre.

Suhagg Suhagg skrev:
Tackar.
Kanske ska tillägga att jag kan ingenting om detta utan googlade bara lite. Vet därför inget om länkarnas "pålitlighet".

Suhagg Suhagg skrev:
Good morning. I would like to buy this stapler. I live in the Netherlands. Can send it there. Please let us know what the extra shipping costs are. Then I can pass this on to you. I'd love to hear it. Best regards. Remco Tolsma

[bild]

A asfaltsbarn1 skrev:
Vond dit tegen een zeer goede prijs in Duitsland. De vraag is hoe het werkt om van daaruit te handelen. Lastig met verzenden als er iets kapot gaat, etc...? Iedereen die heeft geprobeerd winkelen bij een Duitse winkel online?

[länk]
Bedankt voor je antwoord. We gaan op zoek naar de nietmachine waar de normale nietjes beginnen. Dus niet voor krampen. Ik hoop dat u dit begrijpt. Is vertaald in het Engels. De verzending zal waarschijnlijk goed gaan. Ik hoor het graag. Zie je misschien lakken waar nietjes in gaan?

MrJay
A asfaltsbarn1 skrev:
Hittade den här till väldigt bra pris i Tyskland. Frågan är hur det funkar att handlar därifrån. Jobbigt med frakt om det går sönder något osv...? Nån som provhandlat från någon tysk butik via nätet?

[länk]
Handlar från Tyska butiker varannan vecka, hittills har det gått hur bra som helst och har inte behövt strula. I värsta fall får du pröjsa för frakten tillbaka till butiken, men det är som i Sverige beroende på vad det är du köper.

A asfaltsbarn1 skrev:
Hittade den här till väldigt bra pris i Tyskland. Frågan är hur det funkar att handlar därifrån. Jobbigt med frakt om det går sönder något osv...? Nån som provhandlat från någon tysk butik via nätet?

[länk]
Ovanligt stor och klumpig häftpistol......😎

K Kane skrev:
Ovanligt stor och klumpig häftpistol......😎
Haha, snacka om att hamna i fel tråd :) Liten miss från min sida...

• Gilla
Kane
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.