Står just i begrepp att sätta in ränndalsplåt. Jag undrar om jag det är okej att börja med en bottenplåt direkt på råsponten sedan papp på det och därefter en övre plåt som monteras på läkten. En plåtis säger att bottenplåten generer kondens på råsponten och att man inte ska ha det. Vad säger ni? Möjligtvis pappen underst? Är det overkill med två bottenplåt och övre bockad ränndal? Svar & tips någon?