Byggahus.se
Jag lyssnar mycket på musik sparad i mobilen när jag kör bil. Men den skall vara omväxlande! Jag söker en spelare som har Random-funktion i sig. Det finns massor av olika musikspelare, men det framgår ingenstans om den funktionen finns med. I stället för att ladda ner en massa olika och chansa så ställer jag frågan här. Söker förslag på en bra Android musikspelare där jag kan lyssna på låtarna i slumpmässig ordning.

Poweramp använder jag, har inte letat efter så andra speciellt mycket... den har vad jag behöver och har funkat bra för mig i flera år.

• Gilla
Lilak
  • Laddar…
Varför inte en låtlista i Spotify?

useless useless skrev:
Varför inte en låtlista i Spotify?
Det hade jag förvisso kunnat göra. Men här är orsaken:

cd.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag har fört över alla mina cd-skivor till datorn/telefonen så jag kan lyssna till min, under många år, hopsamlade favoritmusik. Då känns det onödigt att gå omvägen över Spotify.

Mitt enda problem med dessa skivor är att jag inte vet vad jag skall göra med dem. De lär inte ha något kommersiellt värde, men det bär mig emot att bara slänga dem. Även om det lär landa i det beslutet så småningom.

• Gilla
Tallguy196
  • Laddar…
bonnier bonnier skrev:
Poweramp använder jag, har inte letat efter så andra speciellt mycket... den har vad jag behöver och har funkat bra för mig i flera år.
+1

Mvh

Jonas

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.