10 932 läst ·
32 svar
11k läst
32 svar
Räkna fastpris på nätet? http://eurobyggfix.se/
Har glömt av denna helt faktiskt efter allt blev klart. Fakturan landade under vad jag faktiskt trodde med de extra sakerna samt tiden för allt meck de hade med småsaker jag glömt köpa, köpte även fel krokar så de fick bränna iväg och hitta en butik som hade sådana på lager osv osv. takluckan var det.lite med med då jag ville ha den för nära skorstenen så det var lite ombyggnad där...
Fortfarande nöjd och jag kan se byggarna i ögonen. Värderade också om huset efter detta och två renoverade sovrum.
Kan absolut rekommendera dem.
Fortfarande nöjd och jag kan se byggarna i ögonen. Värderade också om huset efter detta och två renoverade sovrum.
Kan absolut rekommendera dem.
Räknade lite snabbt på timpriset allt som allt.
Har inte de exakta timmarna men de jobbade normalt mellan 9-10h per dag under 3veckor och lediga på söndagar. Någon lördag var det bara två. Och någon lördag ingen alls
Fick det till mellan 115-125kr/h.
Och detta är med hyran för ställning och den mojängen man har för att få upp pannorna på taket.
De dumpade allt gammalt trä på gräsmattan med min välsignelse(för att spara dem tid så de enbart kan kasta ner det) och de gamla pannorna la de på.pallar.
Rensade sedan själv och körde allt till tippen, tog väl 2dagar typ... Otroliga mängder skit det blir! Tjock tung jävla takpapp...
Har inte de exakta timmarna men de jobbade normalt mellan 9-10h per dag under 3veckor och lediga på söndagar. Någon lördag var det bara två. Och någon lördag ingen alls
Fick det till mellan 115-125kr/h.
Och detta är med hyran för ställning och den mojängen man har för att få upp pannorna på taket.
De dumpade allt gammalt trä på gräsmattan med min välsignelse(för att spara dem tid så de enbart kan kasta ner det) och de gamla pannorna la de på.pallar.
Rensade sedan själv och körde allt till tippen, tog väl 2dagar typ... Otroliga mängder skit det blir! Tjock tung jävla takpapp...
Klicka här för att svara