2 814 läst ·
21 svar
3k läst
21 svar
Radonbidraget kommer tillbaka enligt regeringens budget
Tänker inte blanda mig i debatten, men betänk de olika typerna av strålning. Det är stor skillnad på skadorna av alfa, beta och gammastrålning.
Japp, född 82 och 2 förskolebarn. Oavsett ålder och/eller barn torde subventionerad barnomsorg vara viktigare än ett skatteavdrag som främjar "facebookrenoveringar" eller gynnar slappa borgare som inte kan städa själva.maxmsm skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 905 inlägg
Trolla inte. Mängden saker man kan låta bli att göra för att göra något annat är förstås närmast oändliga. Försök argumentera för varför det här bidraget skulle vara relevant istället om du nu tycker det.maxmsm skrev:
Exempelvis skulle du kunna försöka motbevisa @Jehus tämligen starka argumentation för att just det här bidraget och dess underliggande idé om lågdosstrålning är trams och ovetenskapligt.
Jag "trollar" inte, bort med onödiga bidrag, om radonet anses vara ett problem så ska hus byggda innan man kom på problemet givetvis ha ekonomisk hjälp för bra åtgärder.Nötegårdsgubben skrev:
Trolla inte. Mängden saker man kan låta bli att göra för att göra något annat är förstås närmast oändliga. Försök argumentera för varför det här bidraget skulle vara relevant istället om du nu tycker det.
Exempelvis skulle du kunna försöka motbevisa @Jehus tämligen starka argumentation för att just det här bidraget och dess underliggande idé om lågdosstrålning är trams och ovetenskapligt.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Varför kommer det tillbaka? Vakuum? Stopp?
Vatten & Avlopp -
Strömmen i en väguttag i mitt kök försvinner och kommer tillbaka av sig själv
El -
Strömmen försvinner och kommer tillbaka
El -
Vattnet kommer tillbaka upp i diskhon, kan problemet vara större än jag tror?
Kök -
Nu kommer amorteringskravet tillbaka
Artikelkommentarer