Det byggs på tok för lite SMÅ småhus, och åt skogen för många stora åbäken!
Det är ett hån mot all logik att tala om "klimatsmart" när man bygger 150, 200 eller 250 kvadrats kåkar med halvmetertjocka väggar, dubbelgarage och tre badrum för två vuxna plus ett rosenkindat barn, som man övervakar med intern-TV...