Tack! Ok vad skönt att det funkade! Kände mig lite uppgiven. Då kanske vi också testar att göra sådär. Funderade på att borra två hål och gjuta ner järn som jag kunde fästa stolparna i samtidigt…
Okej. Jag övervägde det också men kändes som för mycket jobb i 20+ plintar. Återkom gärna med resultatet!