M
U Uzelac skrev:
Tack! Ok vad skönt att det funkade! Kände mig lite uppgiven. Då kanske vi också testar att göra sådär. Funderade på att borra två hål och gjuta ner järn som jag kunde fästa stolparna i samtidigt…
Okej. Jag övervägde det också men kändes som för mycket jobb i 20+ plintar. Återkom gärna med resultatet!
 
M Mikael044 skrev:
Okej. Jag övervägde det också men kändes som för mycket jobb i 20+ plintar. Återkom gärna med resultatet!
Ja det var en del.. vi har bara två som tur är. Återkommer med resultat!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.