C cpalm #16 Medlem · 25 051 inlägg 2 dec 2021 03:15 cpalm Medlem 25 051 inlägg 2 dec 2021 03:15 #16 Jiji skrev: Precis vad min man sa idag, eftersom han uppenbarligen gärna vill köpa en excenterslip. Problemet är att man slipar igenom faneren på ett litet kick också.
Jiji skrev: Precis vad min man sa idag, eftersom han uppenbarligen gärna vill köpa en excenterslip. Problemet är att man slipar igenom faneren på ett litet kick också.
Jiji #17 Medlem · Sydvästra Skåne · 4 260 inlägg 2 dec 2021 07:10 Jiji Medlem Sydvästra Skåne 4 260 inlägg 2 dec 2021 07:10 #17 Jag tror inte att det är faner @cpalm men det får jag undersöka.
M myrstack #18 Medlem · Stockholms län · 3 356 inlägg 2 dec 2021 08:21 myrstack Medlem Stockholms län 3 356 inlägg 2 dec 2021 08:21 #18 Övervägt att sickla?
C cpalm #19 Medlem · 25 051 inlägg 2 dec 2021 10:53 cpalm Medlem 25 051 inlägg 2 dec 2021 10:53 #19 Jiji skrev: Jag tror inte att det är faner @cpalm men det får jag undersöka. Jäkla stor björk de gjort skivan av annars.
Jiji skrev: Jag tror inte att det är faner @cpalm men det får jag undersöka. Jäkla stor björk de gjort skivan av annars.
Jiji #20 Medlem · Sydvästra Skåne · 4 260 inlägg 2 dec 2021 12:09 Jiji Medlem Sydvästra Skåne 4 260 inlägg 2 dec 2021 12:09 #20 C cpalm skrev: Jäkla stor björk de gjort skivan av annars. Jo du har helt rätt, det är faner. Tänk det har jag aldrig sett förut. Fast jag har kanske aldrig funderat på det. Då blir det otäckt medel då med andra ord. Eftersom jag har problem med luftvägarna blir det en skojig uppgift för maken.
C cpalm skrev: Jäkla stor björk de gjort skivan av annars. Jo du har helt rätt, det är faner. Tänk det har jag aldrig sett förut. Fast jag har kanske aldrig funderat på det. Då blir det otäckt medel då med andra ord. Eftersom jag har problem med luftvägarna blir det en skojig uppgift för maken.
C cpalm #21 Medlem · 25 051 inlägg 2 dec 2021 12:26 cpalm Medlem 25 051 inlägg 2 dec 2021 12:26 #21 Jiji skrev: Då blir det otäckt medel då med andra ord. Du kan ju testa alkohol (T-sprit) först och se om det biter. Men i och med att det är en "bruksyta" så är den troligen lackad med någon tåligare lack. Annars går det ju att torrsickla om man har tålamodet.
Jiji skrev: Då blir det otäckt medel då med andra ord. Du kan ju testa alkohol (T-sprit) först och se om det biter. Men i och med att det är en "bruksyta" så är den troligen lackad med någon tåligare lack. Annars går det ju att torrsickla om man har tålamodet.