6 357 läst ·
31 svar
6k läst
31 svar
Råd kring skohylla - hemmagjord
Insåg att det är ju kul med en ”hur gick det”-uppföljning!
Skohyllan har snart suttit uppe i ett år och allt har hållit enligt plan. Massa skor och en och annan väska har den hållit för. Men vi har undvikit att sitta på den 😀
Lägger in ett par bilder. Tack igen för tipsen för ett år sen, infräst ekbit med rätt fiberriktning blev toppen! Och infrästa hängbleck.
Skohyllan har snart suttit uppe i ett år och allt har hållit enligt plan. Massa skor och en och annan väska har den hållit för. Men vi har undvikit att sitta på den 😀
Lägger in ett par bilder. Tack igen för tipsen för ett år sen, infräst ekbit med rätt fiberriktning blev toppen! Och infrästa hängbleck.
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 2 354 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 2 354 inlägg
Jag letade efter den här tråden när jag gjorde min skohylla!Hursvårtkandetva skrev:
Insåg att det är ju kul med en ”hur gick det”-uppföljning!
https://www.byggahus.se/forum/threa...insnickare-sort-of.542527/page-3#post-6301062
Din var en stor inspiration till att jag gjorde min och jag vill säga att jag gillar din bättre än min och gör jag om det gör jag som du gjorde!
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden