Hursvårtkandetva
Insåg att det är ju kul med en ”hur gick det”-uppföljning!

Skohyllan har snart suttit uppe i ett år och allt har hållit enligt plan. Massa skor och en och annan väska har den hållit för. Men vi har undvikit att sitta på den 😀

Lägger in ett par bilder. Tack igen för tipsen för ett år sen, infräst ekbit med rätt fiberriktning blev toppen! Och infrästa hängbleck.

• Trähylla med flera våningar, placerad på ett bord i ett vardagsrum, används för att förvara skor och väskor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skohylla av trä med flera våningar, väggmonterad i ett hem med mörkt klinkergolv.
    Skapa konto
  • Träskohylla under konstruktion, med synlig infräst hängbleck på en kant. Hyllytan läggs på ett arbetsbord med verktyg i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Trähylla vid vägg fylld med flera par skor och stövlar i olika färger och storlekar, stående på mörkt klinkergolv med färgglad matta.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Älska
LangosToThePeopleNow och 12 till
  • Laddar…
Ossian K Olsson
Hursvårtkandetva Hursvårtkandetva skrev:
Insåg att det är ju kul med en ”hur gick det”-uppföljning!

Skohyllan har snart suttit uppe i ett år och allt har hållit enligt plan. Massa skor och en och annan väska har den hållit för. Men vi har undvikit att sitta på den 😀

Lägger in ett par bilder. Tack igen för tipsen för ett år sen, infräst ekbit med rätt fiberriktning blev toppen! Och infrästa hängbleck.
Jag letade efter den här tråden när jag gjorde min skohylla!

https://www.byggahus.se/forum/threa...insnickare-sort-of.542527/page-3#post-6301062

Din var en stor inspiration till att jag gjorde min och jag vill säga att jag gillar din bättre än min och gör jag om det gör jag som du gjorde!

• Gilla
Hursvårtkandetva
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.