Har rivit golv i våran ”nya” lägenhet i köket och är rätt övertygad om att det är asbestlim (svartlim) som är limmat tillsammans med massonit skivor direkt på betongen.
Anledningen att jag har tagit bort en del av massoniten är för att jag upptäckte gammal (död) ohyra från förr som jag ville få bort.
Jag vill helst inte riva mer nu när jag fått bort ohyran och undrar om jag kan använda mig av flytapackel över ytan för att få bort ojömnheterna och sedan lägga ett laminatgolv på sen.